Часті питання
-
За скільки днів до поїздки варто бронювати квиток?
Рекомендуємо здійснювати бронювання у диспетчерів за 7-8 днів до поїздки. Краще не «затягувати» з бронюванням, адже інколи буває, що на рейс немає місць вже за 3 дні до дати виїзду, а інколи квиток можна придбати з сьогодні на завтра. Тому краще придбайте квиток заздалегідь онлайн.
-
Як дізнатись номерні знаки автобусу та платформу?
Цю інформацію ви зможете отримати за добу до відправлення автобуса у наших диспетчерів: +38 (068) 004-49-44
-
Чи потрібно друкувати квиток?
Ні, друкувати квиток необов'язково, можете показати його водію в електронному вигляді.
-
Як розташовуються посадкові місця у автобусі?
Розташування посадкових місць у автобусі відбувається від початку салону до його кінця, з послідовною нумерацією. Зазначимо, що розміщення може варіюватися залежно від моделі та розміру автобуса, тому наведена схема є орієнтовною.
Номер вашого місця ви можете знайти на ручці сидіння або вказівнику над ним.
-
Які знижки діють на квитки для дітей?
На міжнародні відправлення актуальні такі знижки для діток:
Дітки до 6 років включно - 25%
Дітки від 7 до 10 років включно -15%
-
Які документи необхідні для перетину кордону?
Ми компанія перевізник. І не несемо відповідальності за документи пасажирів.
Також не встановлюємо перелік документів. Тож, ми радимо уточнювати цю інформацію в компетентних органах (Консульства, Державна прикордонна служба) і запитувати актуальну інформацію саме про ваш випадок та на ту дату коли ви плануєте перетинати кордон.
У випадку, якщо пасажир не дотримується митних та прикордонних правил та буде затриманий на кордоні, що призведе до затримки рейсу, екіпаж автобуса має право продовжити рейс без пасажира згідно з графіком.
-
Змінились плани, чи можна змінити дату подорожі?
Ми можемо надати Вам таку послугу на свої маршрути, але при умові, що є вільне місце на іншу дату на ідентичний маршрут.
-
Чи точно у вказаний час автобус прибуде до місця призначення?
Зазвичай наші автобуси курсують за графіком, але на загальний час поїздки впливає багато факторів, які не залежать від нас: затримки на митниці, погодні умови, дорожня обстановка, тощо.
Саме тому наполегливо радимо у разі подальших пересадок на поїзд/літак/інший автобус враховувати достатній запас часу, особливо у час підвищеного попиту на перевезення.
-
Забув(-ла) речі у автобусі, що робити?
Зателефонуйте диспетчеру, повідомте, коли, звідки та куди ви прямували, назвіть свої дані та опишіть, що саме ви залишили. В свою чергу диспетчер зв'яжеться з водіями та уточнить про наявність ваших речей.
-
Чи можна взяти з собою у подорож тваринку?
На даний час ми не перевозимо тварин, приносимо вибачення за незручності.
-
Де можна залишити відгук про поїздку?
Відгук про поїздку можна залишити безпосередньо на сайті або на наших офіційних сторінках в Facebook, Instagram .
-
Чи можна оплатити квиток з Польщі, Німеччини до України у гривнях?
Ні, оплата квитка з Польщі відбувається у злотих, з Німеччини – у євро, проте ви можете оплатити квиток онлайн.
-
Які у вас автобуси?
Основні моделі — це «Setra», «Mercedes» та «Neoplan». Комфортабельні автобуси, що відповідають європейським нормам міжнародних перевезень, оснащені Wi-Fi, персональними USB-роз’ємами для зарядки ваших телефонів та системою кондиціонування.
Всі автобуси компанії ви можете переглянути на сайті.
У вас на рейсі буде один з цих автобусів. Тож, після того, як ви отримали дані по рейсу, ви можете самостійно знайти та переглянути, який конкретно автобус буде у вас.