Часті питання

  • За скільки днів до поїздки варто бронювати квиток?

    Рекомендуємо здійснювати бронювання у диспетчерів за 7-8 днів до поїздки. Краще не «затягувати» з бронюванням, адже інколи буває, що на рейс немає місць вже за 3 дні до дати виїзду, а інколи квиток можна придбати з сьогодні на завтра. Тому краще придбайте квиток заздалегідь онлайн.

  • Як дізнатись номерні знаки автобусу та платформу?

    Цю інформацію ви зможете отримати за добу до відправлення автобуса у наших диспетчерів:
+38 (068) 004-49-44

  • Чи потрібно друкувати квиток?

    Ні, друкувати квиток необов'язково, можете показати його водію в електронному вигляді.

  • Як розташовуються посадкові місця у автобусі?

    Розташування посадкових місць у автобусі відбувається від початку салону до його кінця, з послідовною нумерацією. Зазначимо, що розміщення може варіюватися залежно від моделі та розміру автобуса, тому наведена схема є орієнтовною.



    Номер вашого місця ви можете знайти на ручці сидіння або вказівнику над ним.

  • Які знижки діють на квитки для дітей?

    На міжнародні відправлення актуальні такі знижки для діток:

    Дітки до 6 років включно - 25%

    Дітки від 7 до 10 років включно -15%

  • Які документи необхідні для перетину кордону?

    Ми компанія перевізник. І не несемо відповідальності за документи пасажирів.


    Також не встановлюємо перелік документів. Тож, ми радимо уточнювати цю інформацію в компетентних органах (Консульства, Державна прикордонна служба) і запитувати актуальну інформацію саме про ваш випадок та на ту дату коли ви плануєте перетинати кордон.


    У випадку, якщо пасажир не дотримується митних та прикордонних правил та буде затриманий на кордоні, що призведе до затримки рейсу, екіпаж автобуса має право продовжити рейс без пасажира згідно з графіком.

  • Змінились плани, чи можна змінити дату подорожі?

    Ми можемо надати Вам таку послугу на свої маршрути, але при умові, що є вільне місце на іншу дату на ідентичний маршрут.

  • Чи точно у вказаний час автобус прибуде до місця призначення?

    Зазвичай наші автобуси курсують за графіком, але на загальний час поїздки впливає багато факторів, які не залежать від нас: затримки на митниці, погодні умови, дорожня обстановка, тощо.


    Саме тому наполегливо радимо у разі подальших пересадок на поїзд/літак/інший автобус враховувати достатній запас часу, особливо у час підвищеного попиту на перевезення.

  • Забув(-ла) речі у автобусі, що робити?

    Зателефонуйте диспетчеру, повідомте, коли, звідки та куди ви прямували, назвіть свої дані та опишіть, що саме ви залишили. В свою чергу диспетчер зв'яжеться з водіями та уточнить про наявність ваших речей.

  • Чи можна взяти з собою у подорож тваринку?

    На даний час ми не перевозимо тварин, приносимо вибачення за незручності.

  • Де можна залишити відгук про поїздку?

    Відгук про поїздку можна залишити безпосередньо на сайті або на наших офіційних сторінках в Facebook, Instagram .

  • Чи можна оплатити квиток з Польщі, Німеччини до України у гривнях?

    Ні, оплата квитка з Польщі відбувається у злотих, з Німеччини – у євро, проте ви можете оплатити квиток онлайн.

  • Які у вас автобуси?

    Основні моделі — це «Setra», «Mercedes» та «Neoplan». Комфортабельні автобуси, що відповідають європейським нормам міжнародних перевезень, оснащені Wi-Fi, персональними USB-роз’ємами для зарядки ваших телефонів та системою кондиціонування.


    Всі автобуси компанії ви можете переглянути на сайті.


    У вас на рейсі буде один з цих автобусів. Тож, після того, як ви отримали дані по рейсу, ви можете самостійно знайти та переглянути, який конкретно автобус буде у вас.